قیمت مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد/ توصیه مهم رییس اتحادیه قنادان به مردم

قیمت مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد/ توصیه مهم رییس اتحادیه قنادان به مردم

رییس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان برای واحدهای درجه یک ۱۲۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی های معتبر خریدرای کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بهره‌مند با بیان اینکه اکنون در مجموع ۳۵ هزار واحد قنادی و شیرینی‌فروشی دارای پروانه در سراسر کشور داریم که حدود دو هزار واحد پروانه‌دار در تهران فعالیت دارند. افزود: قنادان موظفند بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به شکل کیفی و بهداشتی تولید و عرضه کنند و لازم است مردم این محصولات را از واحدهای تولیدی معتبر خریداری و مصرف کنند.

رییس اتحادیه قنادان تهران اظهارداشت: مردم از خرید و مصرف زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان به شکل فله‌ای و باز از دست‌فروشان خودداری کنند.

وی گفت: قنادان طی ماه‌های گذشته با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، با افزایش قیمت مواد اولیه همچون آرد، روغن، شکر و تخم مرغ روبه‌رو شدند، اما به دلیل ماه مبارک رمضان و رعایت حقوق شهروندان باید این محصولات با نرخ‌های مصوب عرضه شود.

بهره مند با اشاره به اینکه کمبودی در تامین مواد اولیه در کشور نداریم، افزود: تشدید نظارت‌ها در توزیع مواد اولیه یارانه‌ای می‌تواند کمک مناسبی برای واحدهای تولیدی باشد، تا برخی در ایام پیک تولید و مصرف سودجویی نکنند و تولیدکنندگان با آرامش به تولید خود ادامه دهند.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

عکس | توئیت رونالدو برای آغاز ماه رمضان

پ مارس 23 , 2023
کریستیانو رونالدو به مناسبت شروع ماه رمضان توئیت جدیدی منتشر کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان با انتشار توئیتی آغاز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. رونالدو که این روزها در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد، ابتدای سال جدید میلادی به النصر عربستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000