تصادف خونین در جاده سیستان‌وبلوچستان

تصادف خونین در جاده سیستان‌وبلوچستان

فارس نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در اولین روز از فروردین ماه، بر اثر برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان ۱۱ نفر فوت و یکنفر مصدوم شد.

حبیب غزنوی اظهار کرد: در اولین روز از بهار، بر اثر برخورد دو خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان ۱۱ نفر فوت و ۱ نفر مصدوم شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این حادثه در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه امروز سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ در محور خاش به زاهدان رخ داد.

به گفته غزنوی پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه ۱۱ نفر قبل از رسیدن عوامل اورژانس و در حین تصادف در دم جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: یک مصدوم این حادثه توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

افزایش جان‌باختگان حوادث رانندگی نوروزی

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

ببینید | انتقاد رهبر انقلاب از اسراف نان، بنزین و انرژی در جامعه

س مارس 21 , 2023
رهبر انقلاب فرمودند: ما اسراف می‌کنیم، آب و برق و نان و گاز را اسراف می‌کنیم. برخی کشورهایی که چند برابر ما جمعیت دارند مصرف گاز و بنزین آنها از ما کمتر است. باید اسراف در نان و بنزین و انرژی را اصلاح کنیم. یکی از مشکلات ما این است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000