پایان راه فروشنده مواد مخدر

پایان راه فروشنده مواد مخدر

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ امیرهوشنگ امیری با اعلام این خبر، گفت: مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه با اشرافیت و هوشمندی خود مطلع شدند فردی در محله با ایجاد پاتوق اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر که پاتوق معتادین هم می‌باشد اعزام شدند که در یک عملیات منسجم پلیسی هر دو متهم دستگیر که در حین دستگیری اقدام به درگیری با مأمورین نموده که با درایت مأمورین زمینگیر شدند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده ۲۳ و ۳۳ ساله و دارای سابقه کیفری و تحمل حبس در زندان می‌باشند که از وی در لحظه دستگیری مقدار ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر فروش مواد مخدر معترف شده گفت: پلیس با این سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد.

کد خبر 5738244 سيد اسد رجبی

پست بعدی

زمین‌لرزه بسیار شدید در پاکستان

س مارس 21 , 2023
مهر نوشت: زمین لرزه‌ای شدید در پاکستان گزارش شده است. منابع خبری از وقوع زلزله‌ای به قدرت ۷.۷ در مقیاس ریشتر در پاکستان و کشمیر خبر داده‌اند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000