مشارکت و حمایت بیش از ۸ هزار نفر از پویش بهرفت

مشارکت و حمایت بیش از ۸ هزار نفر از پویش بهرفت

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از مشارکت و حمایت بیش از ۸ هزار نفر از جوانان در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، به ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان در ۲۷ اسفندماه پرداخت و گفت: ۲۷ هزار و ۱۷۲ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و ۶۳۷۲ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۸۹۶۲ نفر در پویش بهرفت، مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۱۰ هزار و ۶۰۶ نفر از فضای دوستدار کودک (نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی) استفاده کردند. ۴۹۲۱ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به ۱۱ هزار و ۸ نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که در مجوع به ۶۹ هزار و ۴۱ نفر خدمات ارائه شد.

گفتنی است، ۲۵۱۳ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

کد خبر 5736990

پست بعدی

در سوگ هنرمندی که تنها با حضور ۵ نفر به خاک سپرده شد

ی مارس 19 , 2023
احمد دامود نویسنده، پژوهشگر، مدرس و مترجم روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در ۸۴ سالگی درگذشت. او که در بزنگاهی تاریخی وارد تئاتر ایران شده بود؛ اوایل دهه۷۰، وقتی در حوزه ترجمه دچار مشکل بودیم و کتاب‌های تالیفی بسیار اندک بود، سفر به خانه ابدی را تنها با حضور ۵ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000