حادثه در میدان شوش / راننده اتوبوس سکته کرد، دو راننده تاکسی مجروح شدند

حادثه در میدان شوش / راننده اتوبوس سکته کرد، دو راننده تاکسی مجروح شدند

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تایید سکته یک راننده اتوبوس در تهران، گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که اکنون حال مصدومان و راننده مساعد است.

مهدی آقابیگی روز سه شنبه درباره موضوع سکته یک راننده اتوبوس و برخورد این اتوبوس با ۲ تاکسی گفت: این حادثه در حوالی میدان شوش اتفاق افتاد و سکته راننده اتوبوس به دلیل نامعلوم موجب شد تا اتوبوس با ۲ دستگاه تاکسی که در میدان متوقف بودند برخورد کند.

وی افزود: در پی این حادثه ۲ مسافر تاکسی مصدوم شدند که پس از اعزام مصدومان به بیمارستان در حال حاضر حال راننده اتوبوس و ۲ مسافر مصدوم تاکسی مساعد است.

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: این راننده اتوبوس از رانندگان یک شرکت خصوصی بوده که با سازمان همکاری دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۳۳۲۳۶

پست بعدی

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: ممنوع‌الخروجی دانشجویان هنجارشکن، «طرح» نیست؛ «پیش‌طرح» است

س نوامبر 22 , 2022
مهر نوشت : رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت:طرحی درباره ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن در دستور کار صحن یا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس قرار ندارد. علیرضا منادی سفیدان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به برخی اخبار مبنی بر ثبت طرحی در خصوص «ممنوع‌الخروجی دانشجویان هنجارشکن»، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000