آتش زدن یک پراید در محله عبدل‌آباد

آتش زدن یک پراید در محله عبدل‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک خودروی پراید در اثر حوادث چهارشنبه سوری در محله عبدل‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی از حریق یک خودروی پراید در اثر حوادث چهارشنبه سوری در محله عبدل‌آباد خبر داد و گفت: ساعت ۱۹:۳۴ امشب یک مورد حریق خودرو در محله عبدل آباد، خیابان لقمان جنوبی اعلام شد و یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پراید که اسقاطی و مستهلک بوده است، به علت آتش‌بازی و پرتاب ترقه‌ها دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه همکاران سریعاً در محل حادثه حاضر شدند و حریق را اطفا کردند، گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشت. هر از گاهی دیده می‌شود که خودروهایی در کنار خیابان رها شده‌اند که باید توجه داشت مسئولیت آن با مالکان است و اگر اتفاقی رخ دهد، مالکان باید پاسخگو باشند؛ لذا ضرورت دارد تا نسبت به حمل و جا به جایی این خودروها اقدام کنند.

کد خبر 5733538

پست بعدی

چرا سیروان خسروی بلیت کنسرتش را نصف قیمت کرد؟

س مارس 14 , 2023
سیروان خسروی در فضای مجازی اعلام کرد که قصد دارد سال جدید را با دادن عیدی به مخاطبان موسیقی آغاز کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیروان خسروی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاهش ۵۰ درصدی قیمت دوسوم از کل بلیط‌های کنسرت هشتم فروردین خود خبر داد. او درباره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000