مواد محترقه باعث قطع عضو جوان سمنانی شد

مواد محترقه باعث قطع عضو جوان سمنانی شد

سمنان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از وقوع نخستین حادثه شب چهارشنبه سوری در سمنان خبر داد و گفت: مواد محترقه باعث قطع عضو جوان سمنانی شد.

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اولین حادثه چهارشنبه‌سوری استان سمنان منجر به قطع دست شد، بیان کرد: این حادثه ظهر امروز سه شنبه در سمنان رخ داد.

وی با بیان اینکه مأموران اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه فردی در حین بازی با مواد محترقه دچار حادثه انفجار شده و آسیب شدید به او وارد شده بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه مصدومیت منجر به قطع دست این فرد شد، بیان کرد: تلاش برای درمان فرد ادامه دارد اما دست وی متأسفانه امکان بهبود نداشت.

کد خبر 5733336

پست بعدی

آخرین آمار مرگ‌ و مصدومیت‌ها در حوادث چهارشنبه‌سوری تهران

س مارس 14 , 2023
ایلنا نوشت: رییس اورژانس تهران آخرین مصدومان مربوط به حوادث آخرین چهارشنبه سال را از ابتدای اسفند تا امروز در استان تهران اعلام کرد. سید یحیی صالح طبری رییس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار درباره آخرین آمار مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در استان تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000