مخملباف را گول زدند و ما باید درس بگیریم

مخملباف را گول زدند و ما باید درس بگیریم

ایرنا نوشت: محمدرضا اسلاملو فیلمساز پیشکسوت می‌گوید محسن مخملباف سینماگر برجسته‌ای بود که از آثاری چون «عروسی خوبان» شروع کرد اما با استفاده از سلاح زن و پول فریبش دادند و برای سینمای ایران تمام شد.

محمدرضا اسلاملو با بیان خاطره‌ای در خصوص محسن مخملباف می‌گوید: «۱۵ سال پیش شاید هم بیشتر که مسئولیت مهمان‌های خارجی جشنواره فیلم فجر را به من سپرده بودند، تعدادی از اروپا آمده بودند و من چند روزی با آن‌ها بودم. این‌ها به اسم مسئول جشنواره و تهیه‌کننده آمده بودند و دنبال مخملباف بودند که در آن زمان فیلم‌های خوبی چون «عروسی خوبان» و «بایسیکل‌ران» را ساخته بود و می‌دانستند که اگر مخملباف‌ها زیاد شوند بیچاره‌اند و به دنبال دزدیدن او بودند که به آن‌ها گفتم کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه‌ شماست.»

اسلاملو ادامه می‌دهد: «چند سال بعد مخملباف روانه آن سوی مرزها شد و با استفاده از سلاح زن و پول او را به تاجیکستان و افغانستان بردند و به او گفتند هجویات بسازد. او را به اسرائیل بردند و مخملباف دیگر تمام شد. این همان غرب است و باید از این‌ها درس بگیریم. غرب به خوبی به سلاح سینما آگاه هست و ما باید از این‌ها درس بگیریم.»

۲۵۹۲۴۷

پست بعدی

«چل‌پله زیرزمین» به تلویزیون رسید

س مارس 14 , 2023
نخستین سریال پویانمایی مرکز انیمیشن سوره با نام «چل‌پله زیرزمین» به کارگردانی علیرضا طاهری به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چل‌پله زیرزمین»، نخستین سریال پویانمایی مرکز انیمیشن سوره، به نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده و کارگردانی علیرضا طاهری در ۲۶ قسمت آماده نمایش شد.طرح این سریال اپیزودیک از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000