امام زمان(عج) متعلق به همه امت اسلام است، نه فقط شیعیان

امام زمان(عج) متعلق به همه امت اسلام است، نه فقط شیعیان

مولوی شرف‌الدین سعادت، از علمای برجسته اهل سنت در ولایت بامیان و مسئول دارالعلوم خلفای راشدین امام زمان(عج)را نه تنها متعلق به شیعیان بلکه متعلق به امت اسلام و جامعه انسانی دانست که اهل سنت هم در کنار شیعیان به او احترام می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از سایت «مبلغ» مولوی شرف‌الدین سعادت از علمای برجسته اهل سنت در ولایت بامیان و مسئول دارالعلوم خلفای راشدین در روز نیمه شعبان امسال سخنرانی مهمی را ایراد کرد. ایشان در این سخنرانی با بررسی کتب معتبر اهل سنت، به احادیث متواتر از پیامبر(ص) در میان اهل سنت اشاره نمود که در آن‌ها به قیام یکی از افراد خاندان ایشان که از فرزندان حضرت زهرا(س) دختر پیامبر هم است، تاکید شده است. فرزندی که با ظهور خود همه جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد و نام و کنیه‌اش همنام پیامبر است.

مولوی شرف‌الدین سعادت در ادامه سخنان خود، امام زمان(عج) را نه تنها متعلق به شیعیان بلکه متعلق به امت اسلام و جامعه انسانی دانست که اهل سنت هم در کنار شیعیان به او احترام می‌گذارند.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

درصد بالای بروز نابینایی در پی آسیب‌های چهارشنبه‌سوری / مهم‌ترین اقدامات اورژانسی

س مارس 14 , 2023
ایسنا نوشت: معاون درمان بیمارستان چشم پزشکی فارابی با اشاره به اینکه مواد محترقه پس از انفجار به راحتی از ناحیه پلک، ملتحمه و قرنیه گذر می‌کند، گفت: متاسفانه استفاده از این مواد باعث آسیب شبکیه و عصب چشم و در بسیاری از موارد منجر به نابینایی می‌شود. دکتر سید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000