آماده‌باش ۲۶ هزار نفر نیروی اورژانس برای طرح نوروزی ۱۴۰۲

آماده‌باش ۲۶ هزار نفر نیروی اورژانس برای طرح نوروزی ۱۴۰۲

رئیس سازمان اورژانس کشور از استقرار نیروهای این سازمان در ۳۰ کیلومتری شهرها خبر داد و گفت: ۲۶ هزار نفر نیروی انسانی در کنار عزیزان در طرح نوروزی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: پیمان بستیم با همه مشکلات کمبودهای اعتباری و فرسودگی ناوگانی و خستگی نیروی انسانی از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین با تمام ظرفیت ورود پیدا کنیم و ستاره درخشانی را رقم بزنیم و به جد کاهش کشته‌ها و مصدومان را شاهد باشیم و ۲۰ درصدی که هدف قرار دادیم، برسیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: اورژانس کشور با سه هزار و ۲۰۰ پایگاه و ۸۸ اتوبوس آمبولانس با ۲۶ هزار نفر نیروی انسانی در کنار عزیزان در طرح نوروزی حضور دارد.

وی عنوان کرد: قرار بر این است کمپ‌های مشترکی را در مبادی ۳۰ کیلومتری شهرها در کنار سایر دستگاه‌های امدادی باشیم و فضایی را فراهم کنیم تا کمترین حادثه و آسیب را شاهد باشیم و سال آتی را به‌خوبی آغاز کنیم.

کد خبر 5732785

پست بعدی

در اختتامیه نخستین دوره بازی‌های نوروز ویژه زنان، چه گذشت؟

س مارس 14 , 2023
مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز دوشنبه، ۲۲ اسفند با حضور جمیله علم‌الهدی همسر رییس‌جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و جمعی از معاونان وزارت ورزش و جوانان در تالار وحدت تهران برگزار شد. در این دوره از بازی‌ها نمایندگان کشورهایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000