افزایش آمار مرگ‌ومیر زلزله وحشتناک ترکیه

افزایش آمار مرگ‌ومیر زلزله وحشتناک ترکیه

ایسنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده، شمار قربانیان زلزله‌های ششم فوریه در ترکیه از مرز ۴۷ هزار تن عبور کرده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور با ارائه تازه‌ترین آمار از جانباختگان این حادثه اعلام کرد که تعداد تلفات زمین لرزه‌های شدید ششم فوریه با کانون قهرمان ماراش در این کشور از ۴۷ هزار تن فراتر رفته است.

همچنین آمارهای رسمی حاکی از آن است که تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر بر اثر این زمین‌لرزه‌ها در ترکیه مصدوم شده‌اند.

اردوغان همچنین طی سخنانی در کاخ ریاست جمهوری بش‌تپه در آنکارا گفت: هدف ما این است که ساخت ۳۱۹ هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده را ظرف یک سال به اتمام برسانیم و بلافاصله به کسانی که مستحق آن هستند، تحویل دهیم.

به گزارش آناتولی، وی تاکید کرد: ترکیه بدون برداشتن آوار پس از زلزله فوریه و بدون جبران خسارات اقتصادی، اجتماعی و روانی این فاجعه قادر نخواهد بود با اطمینان به آینده نگاه کند.

۲۳۳۲۳۳

پست بعدی

تخلیه ۲۱۸ مسافر هواپیمای مسافربری کره جنوبی به دلیل مسائل امنیتی

ج مارس 10 , 2023
پلیس فرودگاه اعلام کرد که ۲۱۸ مسافر و ۱۲ خدمه یک هواپیمای کره ای را پس از پیدا شدن دو گلوله واقعی در هواپیما در حالی که اوایل صبح جمعه آماده پرواز بود، تخلیه کرد. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از ویکلی میل، پرواز کره‌ای KE۶۲۱ قرار بود حدود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000