ستاره ایرانی جلوی کی‌روش شاخ شد!

ستاره ایرانی جلوی کی‌روش شاخ شد!

خبرورزشی نوشت: مدافع ایرانی تیم الاهلی قطر با بازیکنان تیم رقیب درگیر شد.

تیم الاهلی در مسابقات امیرکاپ قطر به مصاف معیذر رفت و درحالیکه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب داشت با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.

اما یکی حاشیه‌های این دیدار در دقیقه ۸۳ و زمانیکه تیم الاهلی ۲-۰ از حریف عقب بود بازیکن رقیب در میانه میدان به طور تصادفی مقابل شجاع خلیل‌زاده به زمین افتاد و به شکل عجیبی برای رسیدن به توپ تلاش کرد و این اتفاق با واکنش مدافع ایرانی همراه شد تا خلیل‌زاده در واپسین لحظات بازی با تیم حریف درگیری لفظی پیدا کند و با کارت زرد داور نیز جریمه شود.

کارلوس کی‌روش که به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال قطر را به عهده گرفت است در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

پست بعدی

یک ایرانی ترامپ را زمین زد

پ مارس 9 , 2023
کد خبر: 601403 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۰۲:۰۸:۳۱ اعتمادآنلاین | ملی‌پوش اسنوکر ایران موفق شد جاد ترامپ را در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان شکست دهد. به گزارش ایسنا، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران، که در مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان حرفه‌ای‌ها شرکت کرده است در مرحله یک‌چهارم نهایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000