خروج قطار باری از ریل در ویرجینیای غربی

خروج قطار باری از ریل در ویرجینیای غربی

اداره راه آهن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک قطار باری خالی از زغال سنگ با برخورد با سنگی بزرگ در امتداد ریل در ویرجینیای غربی از ریل خارج شد و سه خدمه آن مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به گفته اداره راه آهن آمریکا، چهار واگن خالی در سامرز کانتی نزدیک رودخانه نیو ریور از ریل خارج شدند.

به گفته مقامات، یک لوکوموتیو خالی تا حدی در آب مانده است که سوخت دیزل و نفت آن در اب ریخته شده است. تیم‌های محیط زیست در حال استقرار برای اقدامات مهاری هستند.

بر اساس بیانیه بخش مدیریت اضطراری ویرجینیای غربی، خروج قطار از ریل در منطقه‌ای دورافتاده در جنوب سند استون در داخل پارک ملی رودخانه نیو ریور رخ داده است. چندین آژانس دولتی وضعیت را زیر نظر دارند و و در حال نظارت بر هرگونه تأثیر بالقوه آن بر آب منطقه و سلامت عمومی هستند.

اداره راه آهن آمریکا گفت که هیچ ماده خطرناکی در حال حمل و نقل نبوده و هیچ خطری برای مردم وجود ندارد.

کد خبر 5728940

پست بعدی

این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شد

پ مارس 9 , 2023
کد خبر: 601305 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۱۰:۴۳:۴۱ اعتمادآنلاین | همزمان با ریزش قیمت دلار در بازار، سایر بازارها از جمله خودرو نیز منفی شده است. کارشناسان اعتقاد دارند در صورتی که این فضا در بازار ارز تداوم داشته باشد و عرضه خودرو به بازار نیز افزایش یابد، قیمت خودرو همچنان نزولی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000