ثبت زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در شرق روسیه

ثبت زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در شرق روسیه

بر اساس نقشه سرویس ژئوفیزیک آکادمی علوم روسیه، زمین لرزه ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر روز چهارشنبه سواحل جنوبی شبه جزیره کامچاتکا در شرق دور روسیه را لرزاند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از اسپوتنیک، همچنین دو پس لرزه بعدی در عرض سه ساعت پس از زمین لرزه اولیه این منطقه را لرزاند.

زمین لرزه اولیه در ساعت ۱۸:۰۳ به وقت محلی (۰۶:۰۳ به وقت گرینویچ) در نزدیکی بخش جنوبی شبه جزیره، با تکان‌های لرزه‌ای در شهر پتروپاولوفسک-کامچاتسکی احساس شد.

دو پس لرزه به دنبال این زمین لرزه در اواخر روز رخ داد که آخرین آن ۴.۱ ریشتر در ساعت ۲۰:۴۴ ثبت شده است. مرکز آن در عمق ۴۱ کیلومتری و ۲۰۵ کیلومتری پتروپاولوفسک-کامچاتسکی قرار داشت.

کامچاتکا در قسمت شمال شرقی یک منطقه لرزه‌ای فعال در اقیانوس آرام به نام حلقه آتش واقع شده است و به طور مرتب زلزله‌های قوی در این منطقه رخ می‌دهد.

کد خبر 5728832

پست بعدی

دختر روس در تهران؛ بی‌خانه‌ها ماشین می‌خرند + ویدئو

پ مارس 9 , 2023
کد خبر: 601273 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ ۰۷:۳۰:۰۰ اعتمادآنلاین | ادعای جنجالی دختر روس در خیابان‌های تهران؛ بی‌خانمان‌ها ماشین می‌خرند! عکس| این سرباز اوکراینی در تاریخ جاودانه شد + ماجرای جنایت قصابان پوتین لوکاشنکو، زلنسکی را «شپش» خطاب کرد! نمی‌توان احتمال سقوط باخموت را رد کرد احتمالا درگیری‌ها در اوکراین برای مدت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000