اهالی صنعت سلامت معتقدند که با هم تواناتر خواهیم بود

اهالی صنعت سلامت معتقدند که با هم تواناتر خواهیم بود

سید حمیدرضا بهشتی، رئیس شرکت سرمایه گذاری دارویی پورا دارو ایرانیان با اشاره به ضرورت همگرایی و هم افزایی فعالان صنعت سلامت برای حل مشکلات و معضلات این حوزه اظهار داشت: صنعت سلامت برای توسعه و ارتقای کیفیت خدمات، به تنوع دیدگاه ها و سلائق نیاز دارد.

سید حمیدرضا بهشتی اظهار کرد: مفهوم شعار "با هم تواناتر خواهیم بود" دقیقا همین است که باید از غالب شدن یک نوع نگرش خاص در صنعت، پرهیز شود. در واقع توسعه زمانی اتفاق می افتد که ذینفعان یک صنعت، در عین اینکه در بازار بایکدیگر ممکن است رقابت داشته باشند ولی در عرصه بهبود محیط کسب و کار، دست یاری به یکدیگر بدهند و هم آفرینی و هم افزایی را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر ضرورت مزیت آفرینی های پایدار برای ترغیب سرمایه گذاران به مشارکت در حوزه سلامت، ادامه داد: باید کاری کرد که سرمایه ها بیش از پیش به سمت صنعت سلامت، سوق پیدا کند و سرمایه گذاری در این عرصه رونق پیدا کند. باید کاری کرد که سرمایه گذاران، با چشمانی باز، بهترین، مولدترین و پربازده ترین موقعیت برای سرمایه گذاری را صنعت سلامت شناسایی کنند. و این مهم، در سایه وفاق جمعی و همگرایی بازیگران مختلف این صنعت محقق خواهد شد.

سید حمیدرضا بهشتی با اشاره به ضرورت پیاده سازی اصول حکمرانی خوب در صنعت سلامت اظهار داشت: شکل گیری حکمرانی خوب، راه اصلی برای توسعه کارآفرینی در حوزه سلامت است و این جزو مهمترین مطالباتی است که فعالان اقتصادی و کارآفرینان دارند و این مهم محقق نخواهد شد جز اینکه از همه پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینکه بهره مندی از خرد جمعی در عرصه سیاستگذاری اقتصادی و سرمایه گذاری، قطعا بهتر و مفیدتر از تصمیمات شخصی و سلیقه ای است، افزود: عرصه سلامت تشنه هم آفرینی از طریق مشارکت کارآفرینان و فعالان اقتصادی است. باید در مسیری گام برداریم که صاحبان سرمایه، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، در موقعیت های تصمیم گیری و تصمیم سازی حضور پیدا کنند.

بهشتی تاکید کرد: هژمونی اصلی در حوزه سلامت باید مبتنی بر رویکرد گردش نخبگان تنظیم شود و همه باید باور داشته باشند که برای تعالی و نوآوری، نیاز به جابه جایی نخبگان داریم. باید به سمتی حرکت کنیم که افراد در یک مدت محدود، آنچه که در توان دارد را عرضه کنند و سپس صندلی ها را برای جوان ترها خالی کنند.

وی با اشاره به تحولات تکنولوژیک در عرصه جهانی تصریح کرد: نیم نگاه فعالان اقتصادی و کارآفرینان، دائما به سمت تحولات علمی و تکنولوژیک دنیا دوخته شده است و با توجه به توسعه هوش مصنوعی، به زودی بسیاری از عرصه ها دست خوش تغییرات بنیادی خواهد شد. برپایه این باور، باید هرچه سریعتر نسبت به بهبود حکمرانی عرصه سلامت و به خصوص دارو و تجهیزات پزشکی توجه ویژه مبذول شود تا مسیر برای کارآفرینی، سرمایه گذاری و اشتغال زایی تسهیل شود.

پست بعدی

بلیت سینما دوبرابر می‌شود؟

ی مارس 5 , 2023
مهر نوشت: همایون اسعدیان با اشاره به ادامه روند بررسی فیلم‌های متقاضی اکران در نوروز ۱۴۰۲ تأکید کرد خبر منتشرشده به نقل از او درباره دو برابر شدن قیمت بلیت سینماها در سال آینده صحت ندارد. همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی اکران درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها درباره ترکیب فیلم‌های حاضر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000