عیادت رویا تیموریان از هنرمندی که روی تخت بیمارستان است/ عکس

عیادت رویا تیموریان از هنرمندی که روی تخت بیمارستان است/ عکس

رویا تیموریان بازیگر به عنوان مدیر «سفیر مهربانی خانه تئاتر» به عیادت رضا آشفته (منتقد تئاتر) رفت. ​

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی خانه تئاتر از این عیادت خبر داده و از مریم رحیمی مدیر اجرایی و اختر تاجیک عکاس گروه "سفیر مهربانی" هم نام برده است که در این دیدار رویا تیموریان را همراهی می‌کردند.

رضا آشفته در این دیدار درباره شرایط درمان‌اش توضیح داده است که در حال حاضر تمرکز درمان روی زخم پا هست که ممکن بود به حادثه‌ی تلخی منجر بشه و یک درمان یک هفته‌ای جدید پیش رو هست که اگر پاسخ بدهد، خطر گذشته و تا الان هم نسبتا خوب بوده است.
این منتقد خاطرنشان کرده است: از وقتی از بیمارستان "فیروزگر" منتقل شده است، همه چیز خیلی بهتر هست. به هرحال بعد از رفع مشکل پا ، تازه درمان کلیه‌ها ، چشم‌ها و دیابت شروع خواهد شد.

رضا آشفته منتقد تئاتر طی چند روز گذشته به دلیل عوارض بیماری دیابت در بیمارستان بستری شده است.

عیادت رویا تیموریان از هنرمندی که روی تخت بیمارستان است/ عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

تیراندازی در باکو با یک کشته و دو مجروح

ش مارس 4 , 2023
حمله مسلحانه به کارکنان یک هایپر مارکت در نزدیکی ایستگاه مترو احمدلی منطقه خاتایی شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، موجب کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد. در جریان این تیراندازی در منطقه‌ای که دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های پرداخت متعلق به بانک‌های مختلف در آن قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000