کمک ۷۵ میلیارد ریالی خیرین به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر

کمک ۷۵ میلیارد ریالی خیرین به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر

رئیس سازمان داوطلبان در حاشیه آیین رونمایی و تحویل اقلام بانک امانات تجهیزات پزشکی به شعب جمعیت‌ هلال‌احمر استان‌ها، ارزش ریالی این اقلام را ۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی در حاشیه آئین رونمایی و تحویل اقلام بانک امانات تجهیزات پزشکی به جمعیت هلال‌احمر گفت: خیرین در مناسبات مختلف، اقلامی را به بانک امانات جمعیت اهدا می‌کنند تا افراد کم‌برخوردار از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: ۸۰۰ عدد ماسک دستگاه بای -پپ، ۳۰۰ عدد مایع دستشویی ۴ لیتری، ۲۰۰ عدد دستگاه بای-پپ، ۶۰۰ عدد مایع ضدعفونی سطوح ۵۰۰ میلی‌لیتری و ۷۵۰۰ عدد مایع دستشویی ۵۰۰ میلی‌لیتری از اقلامی هستند که خیرین به بانک امانات اهدا کردند.

سلیمی افزود: این اقلام اهدایی به استان‌ها ارسال می‌شود تا در بانک‌های امانات مورد استفاده عموم قرار بگیرد.

به گفته این مقام مسئول، کمک مالی خیرین به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 5722525

پست بعدی

وزیر کشور مامور رسیدگی به مسمومیت‌های سریالی شد

چ مارس 1 , 2023
کد خبر: 600020 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۵:۰۵:۳۳ اعتمادآنلاین | سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه هیئت دولت با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در ارتباط با مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس، به وزیر کشور مأموریت داد ضمن پیگیری و ریشه‌یابی هر چه سریع‌تر موضوع، از نتایج پیگیری‌ها اطلاع‌رسانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000