۱۵نفر در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری و نیسان در اصفهان مصدوم شدند

۱۵نفر در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری و نیسان در اصفهان مصدوم شدند

اصفهان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم شدن ۱۵ نفر در سانحه تصادف اتوبوس و نیسان در اتوبان آزادگان این شهر خبر داد.

مهدی مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه خودروی نیسان در اتوبان آزادگان نرسیده به امامزاده سیدمحمد خمینی شهر ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح امروز گزارش شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری عدل مسیر دزفول- اصفهان بوده است، افزود: بر اثر این سانحه ۱۵ نفر شامل ۱۲ نفر مَرد و سه بانو مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر با اشاره به اینکه پنج کد ۱۱۵ و یک کد هلال احمر فوری به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: ۱۴ نفر از مصدومان به بیمارستان منظریه خمینی شهر انتقال یافتند و یک مصدوم نیز به دلیل رضایت نداشتن برای انتقال به بیمارستان، اعزام نشد.

کد خبر 5717807

پست بعدی

سپاه در عرصه اقتصاد هم ورود کند؛ تا همه کارنامه درخشان آن را مشاهده کنند

ج فوریه 24 , 2023
کد خبر: 598955 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۶:۱۰ اعتمادآنلاین | سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم ظهر امروز در نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، گفت: افرادی که مسئولیت می‌گیرند باید تبعات سخن خود را مورد توجه قرار دهند، با مردم صادقانه سخن بگویند که این سخن صادقانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000