تصادف مرگبار در محور بردسکن به خلیل آباد

تصادف مرگبار در محور بردسکن به خلیل آباد

بردسکن ـ فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه سواری سمند با کشنده ولوو در محور بردسکن به خلیل آباد، یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن شاکری در خصوص این حادثه اظهار کرد: در این تصادف که به علت انحراف به چپ سواری سمند اتفاق افتاد، راننده سواری سمند در دم جان خود را از دست داد و سرنشین آن نیز مصدوم شد.

فرمانده پلیس راه بردسکن با بیان اینکه محور بردسکن به خلیل آباد، در شب دارای ترافیک سنگینی است، از رانندگان خواست از هرگونه سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و سرعت بالا پرهیز کنند؛ چون رعایت نکردن هر یک از قوانین منجر به تصادفات مرگبار می‌شود.

وی از مسئولان شهرستانی و استانی خواست تا هرچه زودتر نسبت به احداث باند دوم این محور اقدام کنند و افزود: در صورت یکطرفه شدن این محور، آمار تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ بسیار کاهش می‌یابد.

کد خبر 5715249

پست بعدی

ادعای خبرگزاری مهر: آجیل ارزان شد!

چ فوریه 22 , 2023
مهر نوشت:دبیر اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران با اشاره به اینکه در بازار آجیل کمبودی وجود ندارد گفت: صادرات خشکبار ۵۰ درصد کاهش یافته است. کشور مناسبت‌های مذهبی و ملی بسیاری دارد. یکی از سنت‌های مناسبت‌های ملی مانند شب یلدا و عید نوروز، شب نشینی و دید و بازدیدهای روزانه است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000