مجله «کتاب تئاتر» منتشر شد

مجله «کتاب تئاتر» منتشر شد

نخستین شماره از مجله تخصصی- پژوهشی «کتاب تئاتر» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین شماره از مجله تخصصی- پژوهشی «کتاب تئاتر» با مدیریت حسن پورگل‌ محمدی و سردبیری بهزاد خاکی‌نژاد منتشر شد. این مجله‌ پژوهشی با حمایت هیأت‌مدیره صنف مدرسان تئاتر و با مقاله‌هایی از سیمین امیریان، ابوالقاسم دادور، شاهد پیوند، امیر (ابوالفضل) دژاکام، مهدی صدیقی، رضا عباسی، شه‌ناز روستایی، عسل عصری‌ملکی، مهتاب مبینی و سیده‌آسیه میرحسینی منتشر شده است.

«کتاب تئاتر» در بهار ۱۴۰۰ از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی مجوز گرفت تا با همکاری صنف مدرسان تئاتر منتشر شود اما انتشار آن تا پایان سال جاری به طول انجامید و در نهایت در تاریخ ۳۰ بهمن وارد بازار نشر شد.در بهار سال آتی، فراخوان مقاله‌های دومین شماره از نشریه «کتاب تئاتر» به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

۲۵۹۲۴۷

پست بعدی

سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ چقدر است؟

س فوریه 21 , 2023
ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر متوسطه دوم نظری وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۴ شامل پایه یازدهم و دوازدهم خواهد بود و به ۶۰ درصد قطعی می‌رسد. عباس سلطانیان درمورد مصوبه سهم ۴۰ تا ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سه سال آینده گفت: طبق مصوبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000