آسیب‌پذیرترین استان در برابر سیل

آسیب‌پذیرترین استان در برابر سیل

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰ هزار نفر آسیب‌دیده و در راه مانده در عملیات جوی ۳۲۸ روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، با اشاره به اینکه ۶ درصد از عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر مربوط به انجام عملیات جوی است، گفت: از اول فروردین تا ۲۲ بهمن‌ماه، ۲۵۰ هزار و ۷۲۵ نفر آسیب‌دیده و در راه مانده انجام شده است که ۳۲ هزار و ۳۶۶ نفر آسیب‌دیده اسکان اضطراری پیدا کردند و ۲۵۱ مصدوم به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: بیشترین امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی در استان چهارمحال و بختیاری با امدادرسانی به ۲۹ هزار و ۴۳۵ نفر، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۸ هزار و ۶۶۷ نفر و سیستان و بلوچستان با ۱۷ هزار و ۵۳۳ نفر انجام گرفته است.

سرپرست سازمان امدادونجات با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی در برف، کولاک و کاهش شدید دما در خراسان رضوی انجام شده است، افزود: در این استان، به ۲۳ هزار و ۶۱۱ نفر و در چهارمحال و بختیاری به ۱۷ هزار و ۳۰۹ نفر و در اصفهان به ۸ هزار و ۸۵۹ نفر، ارائه خدمت شد.

کد خبر 5713756

پست بعدی

آمار وحشتناک قربانیان زلزله در ترکیه

د فوریه 20 , 2023
ایسنا نوشت: مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه (آفاد) از افزایش مجدد شمار قربانیان زلزله در این کشور خبر داد. به نقل از اسپوتنیک، مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله در این کشور به ۴۱ هزار و ۱۵۶ تن رسیده است. حدود دو هفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000