روزهای پایانی جشنواره موسیقی فجر فرا رسید/ یک شب شلوغ، پیش روی کوشک باغ هنر

روزهای پایانی جشنواره موسیقی فجر فرا رسید/ یک شب شلوغ، پیش روی کوشک باغ هنر

صبا نوشت: روزهای پایانی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر فرا رسیده است و این رویداد یکم اسفند ماه میزبان ۱۵ گروه در ۷ سالن خواهد بود.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری بهزاد عبدی به روزهای پایانی رسید.

تالار وحدت در روز چهارم، سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۸:۳۰ فادو پرتغال را روی صحنه می برد و در سانس دوم ساعت ۲۱:۳۰ ارکسترسمفونیک صداوسیما هنرنوازی می کنند.

تالار رودکی نیز ۱ اسفند ۱۴۰۱ میزبان شب حسین ملکی و شب شهمیرزاد مرادی در سانس اول خود است و از ساعت ۲۱:۳۰ شب موسیقی بوشهر در این مجموعه آغاز می شود.

همچنین فرهنگسرای نیاوران در روز چهارم جشنواره میزبان تک نوازان موسیقی کلاسیک (استعدادهای جوان) در سانس اول و گروه تاجیکستان در سانس دوم است.

فرهنگسرای ارسباران ویژه سرود تهران را برای اجرا همراهی خواهد کرد و نظامی خوانی و شاهنامه خوانی از ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می روند.

سالن میلاد نمایشگاه هم میزبان مخاطبان دو خواننده پاپ معین زندی و گرشا رضایی است. معین زندی ساعت ۱۹ به اجرا خواهد پرداخت و گرشا رضایی ساعت ۲۲ روز چهارم سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر برای مخاطبان خود کنسرت برگزار می کند.

کوشک باغ هنر نیز شب شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت و در سانس اول ۱ اسفند ۱۴۰۱ موسیقی ترکمن و موسیقی گلستان را روی صحنه دارد و در سانس دوم طنین موسیقی کردستان و موسیقی آذربایجان را به سمع و نظر مخاطبان می رساند.

۵۷۲۴۷

پست بعدی

نمایشگاه نقاشی و مجسمه «کهن الگو» در فرهنگستان هنر

د فوریه 20 , 2023
ایلنا نوشت: نمایشگاه نقاشی و مجسمه با عنوان «کهن الگو» شامل آثار محمد محمدزاده تیتکانلو به فرهنگستان هنر برپا کرده است. محمد محمدزاده تیتکانلو نمایشگاه نقاشی و مجسمه با عنوان «کهن الگو» را به همت مرکز اقتصاد هنر فاطر در مرکز هنری نقش جهان وابسته به فرهنگستان هنر برپا کرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000