امدادرسانی به ۶ حادثه در استان سمنان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

امدادرسانی به ۶ حادثه در استان سمنان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به شش حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: در این حوادث ۱۱ نفر مصدوم شدند.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان سمنان طی شبانه روز گذشته به شش حادثه مختلف امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد حادثه رانندگی، یک مورد سقوط از ارتفاع، یک مورد گرفتار شدن در کوه و یک مورد ترومای پای چپ را شامل می‌شود که خوشبختانه در هیچیک از این حوادث فوتی گزارش نشده است.

وی ضمن بیان اینکه حوادث رانندگی روز گذشته مواردی نظیر واژگونی و انحراف از جاده بوده است، افزود: انحراف از جاده پژو ۴۰۵ تاکسی و برخورد با کوه کیلومتر ۱۸ محور آبسرد به ایوانکی چهار مصدوم، سقوط از ارتفاع و واژگونی تیبا کیلومتر ۱۴ محور سبزوار-میامی دو مصدوم و انحراف از جاده پراید و برخورد با گاردریل کیلومتر ۲۴ محور گرمسار به ایوانکی سه مصدوم برجای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه به یک مورد ترومای پای چپ کیلومتر ۴۵ محور شهمیرزاد به فولاد محله، فرعی روستای رودبارک امداد رسانی شده است، ابراز داشت: این فرد توسط نیروهای امداد و نجات پایگاه کوهستان شهمیرزاد امداد رسانی و برای ادامه سر درمان به اورژانس تحویل داده شد.

محمدخانی ضمن بیان اینکه گرفتار شدن دو نفر در کوه حوزه شهرستان مهدی‌شهر منطقه کافر قلعه به پایگاه مرکزی ستاد کوهستان شهمیرزاد گزارش شد، تصریح کرد: به این دو نفر نیز امداد رسانی لازم صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در حادثه سقوط از ارتفاع فردی واقع در شهرک صنعتی ایوانکی نیز یک نفر مصدوم شد که بعد از امدادرسانی لازم توسط هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافت.

کد خبر 5712345

پست بعدی

جدیدترین قیمت مواد شوینده در بازار/ شوینده‌ها چقدر گران شدند؟

ی فوریه 19 , 2023
همشهری نوشت:شایعه افزایش ۴۵درصدی قیمت شوینده‌ها یکی دوماه است که به گوش می‌رسد اما هنوز تغییر رسمی در نرخ این اقلام رخ نداده است. شایعه افزایش ۴۵درصدی قیمت شوینده‌ها یکی دوماه است که به گوش می‌رسد اما هنوز تغییر رسمی در نرخ این اقلام رخ نداده است. شرکت‌های تولیدی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000