تولید گاز متان در آرادکوه تایید شد

تولید گاز متان در آرادکوه تایید شد کد خبر: 597952 | ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۰۹:۵۷:۱۷ اعتمادآنلاین |

علیرضا نورمحمدی از معرفی دستگاه‌های اهمال‌کار در حوزه قانون هوای پاک به معاونت حقوقی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست دستگاه‌هایی را که در راستای قانون هوای پاک به وظایف قانونی خود عمل نکرده بودند، به معاونت حقوقی ریاست جمهوری معرفی کرده‌است.

به گزارش مهر، معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: همچنین عملکرد این دستگاه‌ها نیز در راستای قانون هوای پاک توسط سازمان حفاظت محیط زیست احصا و به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع شده است و بر همین اساس سازمان حفاظت محیط زیست به وظیفه نظارتی خود عمل کرده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ایجاد گاز متان در مرکز دفع زباله آرادکوه گفت: در سفری که اخیراً ریاست جمهور به شهر ری داشتند، همکاران ما نیز در معیت ایشان بودند و توضیحات لازم ارائه شد و سازمان حفاظت محیط زیست تولید گاز متان در مرکز دفع زباله آرادکوه را تأیید کرد.

پست بعدی

بی انگیزگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با سود نیم درصدی!

ی فوریه 19 , 2023
بازار نوشت:بانکها در حالی مکلف به پرداخت تسهیلات خرد به مردم تا ۲۰۰ میلیون تومان شده اند که به گفته کارشناسان عملیاتی شدن آن به دلیل عدم همخوانی نرخ سود تسهیلات با تورم و کمبود نقدینگی بانکها آسان نباشد. توجه به پرداخت تسهیلات خرد بخصوص ارایه تسهیلات تا ۲۰۰ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000