۴۰ روستای کهکیلویه در محاصره برف/انتقال ۷ تن اقلام امدادی

۴۰ روستای کهکیلویه در محاصره برف/انتقال ۷ تن اقلام امدادی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از توزیع اقلام ضروری بین ۴۰ روستای محاصره در برف خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مثنوی مدیر عامل بااشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در حادثه بارش برف گفت: از دقایق اولیه بارش برف و کولاک اخیر امدادگران، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان در کنار مردم بودند و با عملیات مختلف به مردم امدادرسانی کردند.

مثنوی یاد آور شد: با توجه به کوهستانی بودن استان بویژه شهرستان کوهرنگ و عدم دسترسی زمینی به بسیاری از نقاط، جمعیت هلال احمر استان با استفاده از ۳ فروند بالگرد، یک فروند متعلق به جمعیت هلال احمر و ۲ فروند متعلق به هوانیروز، موفق به انتقال ۷ تن مواد غذایی و زیستی به ۴۰ روستای محاصره در برف و را دسترسی مسدود شهرستان کوهرنگ شد. وی افزود: از ابتدای بارشها تا جمعه ۲۸ بهمن ماه ۴۴ حادثه شامل ۲۵ حادثه برف و کولاک، ۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰ حادثه ریزش آوار و ۱۱ مورد سیل و آب‌گرفتگی و یک مورد کوهستان توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه نحوه امدادرسانی در شهرها و روستاهای استان به دو شکل اعزام بالگرد و ترابری زمینی انجام‌گرفته خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر در سطح شهرستان‌های استان اعزام ۱۵ سورتی پرواز به روستاهای محاصره در برف و کولاک، اقدام به ارائه خدمات به حادثه دیدگان نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۵۵ تیم عملیاتی با حضور ۵۵۸ امدادگر و نجاتگر به‌همراه ۵۱ دستگاه آمبولانس به مناطق برف‌گرفته خبر داد و گفت: در این مدت ۲۱۳ نفر اسکان اضطراری داده شدند و همچنین ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مثنوی در پایان گفت: در طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان ۲۲ پایگاه امداد و نجات این جمعیت شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و پایگاه موقت با تمام تجهیزات از جمله خودرو، آمبولانس و تجهیزات امدادرسانی و حضور ۸۳۵ امدادگر و نجات‌گر شامل ۱۷۶ نفر خواهر، ۶۵۹ نفر برادر و ۱۸ نفر عضو تیم ایثار آماده خدمات‌رسانی به مردم و حادثه‌دیدگان استان هستند.

کد خبر 5711872

پست بعدی

کدام کشورها بیشترین کمک را به سوریه زلزله زده رساندند

ج فوریه 17 , 2023
کد خبر: 597726 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۲۳:۵۵:۳۱ اعتمادآنلاین | عراق و امارات در صدر فهرست کشورهای کمک ‌کننده به سوریه پس از زلزله ویرانگر اخیر قرار گرفتند. به گزارش میدل ایست نیوز از «بغداد الیوم»، بر اساس گزارش دیده ‌بان حقوق بشر سوریه، مقادیر زیادی کمک‌ های بشردوستانه از حدود ۲۳ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000