مصدومیت ۶ نفر در برخورد سرویس مدرسه با تیر چراغ برق در نیشابور

مصدومیت ۶ نفر در برخورد سرویس مدرسه با تیر چراغ برق در نیشابور

نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه امروز در کیلومتر ۴۰ جاده نیشابور – سبزوار دربخش میان جلگه و نزدیک به روستای شهرآباد رخ داد و نجاتگران به موقعیت اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: چهار دانش آموز سرنشین خودرو، زن راننده و کودک زیر ۶ سال وی مصدومان این حادثه هستند که نجاتگران پس از تثبیت صحنه و ارائه امداد و کمک‌های اولیه به مصدومان، سه مصدوم را با هلی کوپتر و سه مصدوم را با خودرو اورژانس به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال دادند.

وی گفت: همه دانش آموزان سرنشین این خودرو دچار آسیب و جراحت دست، گردن، کتف و پا شده‌اند و حال فرزند راننده به دلیل شدت برخورد وخیم اعلام شده است.

کد خبر 5691192

پست بعدی

بن افلک هوا را ساخته است

س ژانویه 24 , 2023
مهر نوشت: فیلم «هوا» یا «ایر» با بازی مت دیمون و بن افلک سال ۲۰۲۳ اکران می‌شود. فیلم «هوا» اولین فیلمی که بن افلک پس از مدت‌ها کارگردانی کرده و خودش با همراهی مت دیمون در آن بازی هم کرده است امسال اکران می‌شود. این فیلم که درباره تاریخچه موفقیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000