پیامی برای جشنواره موسیقی فجر

پیامی برای جشنواره موسیقی فجر

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اله‌یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

در پیام محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آمده است:

«بسمه تعالی

موسیقی هنری عالی و رسالتش متعالی و انسان ساز است. موسیقی ریشه در سرشت پاک آدمی دارد. موسیقی در طول سال‌های نهضت مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در چهل و چهار سال گذشته، مدد رسان آرمان‌های مردم ایران در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بوده است.

سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر فرصتی است تا هنرمندانی که کتیبه موسیقی کشور را به هنرشان زینت داده‌اند، دیگر بار رقمی به یادگار بر صفحات زرین و مانای هنر موسیقی این دیار زنند و گامی به پیش بردارند که با دیروزشان متفاوت است.

همه ما یک آرمان مشترک داریم و آن اعتلای نام ایران اسلامی و به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی این سرزمین است؛ این جشنواره گزیده‌ای از آفرینش و رویش‌های تازه و بخشی از ظرفیت‌های منحصر به فرد موسیقی ایران را به تماشا و در معرض ارزیابی می‌گذارد.

اینجانب با قدردانی از همه دست اندرکاران این رویداد مهم هنری، مقدم اهالی موسیقی را در این جشنواره گرامی می‌دارم و توفیق آنان را در خلق آثار فاخر و جذاب در راستای تحقق اهداف اصیل انقلاب و پیشرفت ایران عزیز، مسالت دارم.»

۵۷۲۴۵

پست بعدی

محکومیت فرمانده انتظامی سابق چابهار به حبس و انفصال از خدمت/ جزئیات بیشتر

ج فوریه 17 , 2023
ایرنا نوشت: دادگاه نظامی استان سیستان و بلوچستان، «ابراهیم کوچک زایی» فرمانده انتظامی سابق چابهار را به ۱۵ ماه حبس تعزیری و انفصال از خدمات دولتی و عمومی محکوم کرد. در پی شکایت از فرمانده انتظامی سابق چابهار توسط یکی از شهروندان و پس از ارائه گزارش از سوی بخش‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000