فردین تا آخر عمر به عشق این زن زیبا وفادار ماند/ عکس

فردین تا آخر عمر به عشق این زن زیبا وفادار ماند/ عکس

محمد علی فردین در سن ۱۹ سالگی با مهری خمارلو همسر زیبایش ازدواج کرد و تا آخر عمر به عشق او وفادار ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد علی فردین بازیگر قدیمی سینمای ایران در سن ۱۹ سالگی با همسرش آشنا شد و تا آخر عمرش با عشق اولش زندگی خوبی را تجربه کرد.

فردین در سن ۱۹ سالگی با دوشیزه مهری خمارلو ازدواج کرد، همسرش از آشنایی و ازدواج با فردین چنین می‌گوید و وقت صبح هم درباره آن می‌نویسد؛

فردین دوست برادرم بود، با هم ورزش می‌کردند و موجب آشنایی مختصر من و فردین شد، پیشنهاد ازدواج از طریق برادرم مطرح شد، او بسیار سر به زیر و محجوب بود، او با نوزده سال سن و من هم هفده ساله در همان سال ازدواج کردیم. فردین تا پایان عمر به همسرش وفادار ماند و حاصل این ازدواج چهار فرزند به نام‌های: سعید، سیاوش، عاطفه و آمنه بود.

خانم مهری خمارلو چهار سال پس از درگذشت همسرش در تاریخ : ۲۵ مهر ۱۳۸۳ چشم از جهان فرو بست و در بهشت زهرا تهران به‌ خاک سپرده شد.

فردین تا آخر عمر به عشق این زن زیبا وفادار ماند/ عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

سایت جبهه پایداری به خبر تخفیف ایران در فروش نفت به چین واکنش نشان داد

پ فوریه 16 , 2023
رجانیوز نوشت:همزمان با سفر مهم آیت‌الله رئیسی به پکن و عصبانیت امریکایی‌ها از توسعه همکاری‌های ایران و چین برخی از رسانه‌های نزدیک به دولت قبل به فضاسازی رسانه‌ای باب میل دشمنان ایران دست زدند. رجانیوز ادامه داد: رسانه اصلاح‌طلب «تجارت‌نیوز» در گزارشی پیرامون قرارداد ۲۵ ساله ایران-چین مدعی شده است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000