آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی ۴ مصدوم به جای گذاشت

آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی ۴ مصدوم به جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی با ۴ مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به یک مورد آتش سوزی در کارگاه کفاشی گفت: ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در خیابانی بالاتر از باغ سپهسالار گزارش شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردن که در یک ساختمان ۵ طبقه که همه آن کارگاه تولید محصولات چرمی و کفش بود یک واحد در طبقه چهارم به وسعت ۷۰ متر دچار آتش‌سوزی شده است به گونه‌ای که ارتفاع شعله‌ها به حدی بود که به واحد بالاسری نفوذ و منجر به ذوب شدن شیشه‌ها شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار کرد: آتش نشانان از گسترش آتش به سمت اطراف جلوگیری کردند و در این حادثه چهار نفر از افرادی که در واحد حضور داشتند دچار دود گرفتگی و سوختگی شدند و خوشبختانه این حادثه مورد تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی بسیاری به جای گذاشت.

ملکی با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: در کارگاه‌های مثل کفاشی، تولید پوشاک در حوالی رسیدن به بازار شب عید حجم زیادی از وسایل را نگهداری می‌شود و حجم اجناس زیاد و مواد پر خطری که در کارگاه‌ها نگهداری می‌شوند به همراه تجهیزات نامناسب منجر به وقوع حادثه می‌شوند که حتماً باید ایمنی آنها حفظ شود.

کد خبر 5710411 مهشید جعفری معظم

پست بعدی

وضعیت بحرانی در کوهرنگ/ تخلیه اضطراری برخی خانه‌های روستایی

چ فوریه 15 , 2023
تسنیم نوشت: بارش باران و برف سنگین در چهارمحال و بختیاری وارد چهارمین روز شد؛ بارش‌هایی که انسداد برخی جاده‌های اصلی، فرعی و روستاها و همچنین گردنه‌های برف‌گیر را به همراه داشته است. بارش باران و برف سنگین در استان چهارمحال و بختیاری وارد چهارمین روز خود شده است، بارش‌هایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000