۱۴ مصدوم و ۲ فوتی حاصل ۲ تصادف در خوزستان

۱۴ مصدوم و ۲ فوتی حاصل ۲ تصادف در خوزستان

اهواز – مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در فلکه فرهنگ شهر اهواز با هم برخورد کردند.

وی با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر در این سانحه رانندگی افزود: ۶ نفر از مصدومان مذکر و با سنین ۱۱ (۲ نفر)، ۱۵، ۱۹، ۲۵ و ۳۵ ساله و پنج نفر دیگر هم مونث با سنین ۶، ۱۵، ۲۳، ۳۱ و ۴۵ ساله بودند که همگی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: بامداد دوشنبه نیز یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه تریلر در مسیر قلعه‌تُل به ایذه برخورد کرد.

اصل شرهانی خبر داد: در این سانحه رانندگی نیز ۲ مرد و یک زن جان خود را از دست دادند؛ همچنین ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان باغملک منتقل شدند.

کد خبر 5709796

پست بعدی

واریز مرحله دوم سود سهام عدالت امسال یا سال بعد؟

س فوریه 14 , 2023
ایسنا نوشت:طبق وعده وزیر امور اقتصادی و دارایی بخش دوم واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ باید تا پایان سال جاری یا ابتدای سال آینده محقق شود. امسال نخستین سالی بود که واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان دو مرحله‌ای شد. بر این اساس، سیداحسان خاندوزی اواسط پاییز اعلام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000