قطری ها میلیاردر بریتانیایی را زمین زدند!

قطری ها میلیاردر بریتانیایی را زمین زدند!

سر جیم رتکلیف با یک مانع بزرگ برای خرید منچستر یونایتد مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این میلیاردر بریتانیایی اولین کسی بود که در نوامبر سال گذشته از علاقه خود برای خرید منچستر یونایتد پرده برداشت.

او هفته گذشته نیز مورگان را برای اینکه راهش در راه خرید منچستر هموار شود به استخدام‌ خود درآورد. اما همان‌طور که نشریه سان انگلیس گزارش داده، مشکلات‌ رتکلیف ممکن است به سایر طرف‌های علاقه‌مند اجازه دهد که شانس بیشتری برای خرید شیاطین سرخ داشته باشند.

گروه‌هایی از عربستان و قطر به دنبال خرید منچستر هستند. شرکت‌های ثروتمند که قطعا پیشنهاد بهتری نسبت به رتکلیف ارائه خواهند داد. میلیاردر بریتانیایی قصد دارد پیشنهادی ۴میلیارد پوندی برای خرید منچستر ارائه دهد.

مالکان فعلی منچستر به دنبال فروش باشگاه با قیمت ۶میلیارد پوند هستند، اما قیمت واقع‌بینانه بین ۴.۱ تا ۴.۵میلیارد پوند خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که گروه سرمایه‌گذار قطری تحت مالکیت امیر قطر، با پیشنهادی ۴.۵میلیارد پوندی در مذاکرات دست بالا را برای خرید یونایتد دارند و احتمالا به هدف خود می‌رسند.

مانعی ۵۰۰میلیونی مقابل رتکلیف که او را از نبرد با قطری‌ها برای خرید منچستر یونایتد دور می‌کند.

بیشتر بخوانید:

257 251

پست بعدی

یک جایزه دیگر برای غریب/سیمرغ به مردم کردستان رسید

ش فوریه 11 , 2023
جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی به محمدحسین لطیفی برای فیلم سینمایی «غریب» اهدا شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و مجتبی امینی برای اهدای جایزه ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی روی صحنه آمدند. جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000