زلزله سوریه احتمالا بیش از ۵ میلیون نفر را آواره می‌کند

زلزله سوریه احتمالا بیش از ۵ میلیون نفر را آواره می‌کند کد خبر: 596474 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۲:۲۴:۳۱ اعتمادآنلاین |

سیوانکا داناپال، نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور آوارگان سوریه در نشست خبری در ژنو که به صورت مجازی در آن شرکت کرده بود، گفت، برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که ۵.۳۷ میلیون نفر از مردم آسیب دیده ناشی از زلزله در سوریه به سرپناه نیاز خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری المیادین، وی این اظهارات را در حالی مطرح می‌کند که درخواست‌های بین‌المللی برای توجه به وضعیت انسانی دشوار در سوریه افزایش یافته است که به دلیل تحریم‌های اعمال شده توسط واشنگتن در شرایط سختی قرار دارد.

براساس آخرین آمار زلزله‌ای که روز دوشنبه بخش‌هایی از سوریه را لرزاند، شمار قربانیان این حادثه از ۴۱۳۰ تن فراتر رفته و بیش از ۷۲۸۰ نفر در سوریه زخمی شده‌اند.

یک مقام سازمان بهداشت جهانی روز جمعه از زلزله سوریه به عنوان یک بحران جهانی فراموش‌شده یاد کرد.

پست بعدی

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره سرود باغ کتاب تهران

ش فوریه 11 , 2023
برگزیدگان نخستین جشنواره سرود باغ کتاب تهران معرفی شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین دوره جشنواره سرود باغ کتاب، عصر روز جمعه، بیست و یکم بهمن‌ماه، در ورودی اصلی این مجموعه علمی و فرهنگی برگزار شد.نخستین جشنواره سرود باغ کتاب تهران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۱۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000