گل جنجالی پرسپولیس به صنعت نفت از نمایی دقیق‌تر!+عکس

گل جنجالی پرسپولیس به صنعت نفت از نمایی دقیق‌تر!+عکس کد خبر: 596418 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ۲۰:۱۳:۵۹ اعتمادآنلاین |

تیم پرسپولیس این هفته در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در حالی مقابل تین صنعت نفت در آبادان به برتری ۲ بر یک رسید که گل دوم سرخ‌ها توسط شیخ دیاباته پر حرف و حدیث‌ شد.

به گزارش خبرورزشی، توپی که از میانه میدان سانتر شد با اشتباه مدافع صنعت نفت به عیسی‌آل کثیر در پشت محوطه جریمه رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق دیاباته را در موقعیت تک به تک قرار داد و شیخ از این فرصت برای زدن گل دوم به نفتی‌ها استفاده کرد.

اما کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت بعد از گل دوم پرسپولیس معتقد بودند که شیخ دیاباته در موقعیت آفساید صاحب توپ شده و گل سرخ‌ها مردود بوده است.

تصویر جدیدی در فضای مجازی در این صحنه بحث‌برانگیز منتشر شده که باتوجه به این تصویر و جایگری کمک‌داور گل پرسپولیسی‌ها کاملا صحیح به ثمر رسیده است.

پرسپولیس صنعت نفت

پست بعدی

بلایی که آمریکا با تحریم بر سر این برند موبایل سازی چینی آورد!

ج فوریه 10 , 2023
زومیت نوشت: تحریم‌های ایالات‌متحده علیه هواوی باعث شده است این شرکت چینی ۸۰ میلیون‌نفر از مشتریان خود را ازدست بدهد. با توج به تحریم‌های مختلف اعمال شده علیه هواوی، واحد ساخت گوشی‌های هوشمند این شرکت با کاهش شدید درآمد مواجه شده است. اکنون یکی از مدیران شیائومی اعلام کرده است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000