قدردانی هلال‌احمر ترکیه از ایران/ کمکی در جهت دوستی و همبستگی

قدردانی هلال‌احمر ترکیه از ایران/ کمکی در جهت دوستی و همبستگی

رئیس هلال احمر ⁧ترکیه⁩ در تماس تلفنی با رئیس ⁧ هلال احمر⁩ ⁧ایران⁩ گفت: اگرچه خودتان با زلزلۀ بزرگ خوی مواجه بودید اما دستان یاری‌گر خود را جهت کمک به ما دراز کردید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اشکان موسوی سرپرست اداره کل روابط عمومی هلال‌احمر در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهارداشت: رئیس هلال احمر ⁧ترکیه⁩ در تماس تلفنی با پیر حسین کولیوند رئیس ⁧ هلال احمر⁩ ایران⁩ گفت، اگرچه خودتان با زلزلۀ بزرگ خوی مواجه بودید اما دستان یاری‌گر خود را جهت کمک به ما دراز کردید.

وی بیان داشت: رئیس هلال احمر ترکیه همچنین در این تماس گفت، این نشانۀ ⁧ همبستگی⁩ و ⁧ دوستی⁩ شماست. به تمام امدادگران شما خوش آمد می‌گویم و حمایت‌های صمیمانه و به موقع جنابعالی متشکرم.

کد خبر 5705409

پست بعدی

قیمت عجیب الاغ و شیر الاغ در بازار!

پ فوریه 9 , 2023
کد خبر: 596171 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ ۲۳:۱۰:۴۳ اعتمادآنلاین | الاغ را با عنوان حیوان بارکش در مسیرهای کوتاه مناطق کوهستانی می شناسند. شاید تا مدتی قبل کسی فکر نمیکرد این حیوان دارای ارزش شود و پایش به فروش شبکه های مجازی هم باز شود. به گزارش گسترش‌نیوز، در حال حاضر الاغ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000