جابجایی بیل مکانیکی حین کار باعث انفجار لوله گاز در مشهد شد

جابجایی بیل مکانیکی حین کار باعث انفجار لوله گاز در مشهد شد

مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: براساس اظهارات مهندس کارگاه، بیل مکانیکی حین کار موجب جابه‌جایی لوله گاز شده که در لحظه جابه‌جایی لوله دچار حادثه و ترکیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساسان نورین مقدم اظهار کرد: حدود ساعت ۳ بامداد ۱۹ بهمن ماه، ترکیدگی لوله گاز در یک کارگاه عمرانی باعث مصدوم شدن ۱۱ نفر و تخریب ۵ باب مغازه شد.

شهردار منطقه ثامن مشهد افزود: براساس اظهارات مهندس کارگاه، بیل مکانیکی حین کار موجب جابه‌جایی لوله گاز شده که در لحظه جابه‌جایی لوله دچار حادثه و ترکیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: در پی ترکیدگی لوله گاز و انفجار، ۱۱ نفر مجروح شدند که ۷ نفر آنها به صورت سرپایی معالجه و ۴ نفر دیگر نیز در حال طی کردن مراحل درمان هستند.

کد خبر 5704964

پست بعدی

آخر هفته به کدام گالری‌ها برویم؟

پ فوریه 9 , 2023
ایسنا نوشت: ۱۲ روز از افتتاح نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در موسسه فرهنگی هنری صبا می گذرد و بازدید از این نمایشگاه می تواند پیشنهادی برای علاقمندان به هنرهای تجسمی در روزهای پایانی هفته باشد. در کنار این رویداد فرهنگی هنری، نمایشگاه «آینه در آینه ۲» نیز دو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000