آغاز مذاکرات ایران و عربستان درباره فعالیت مراکز درمانی در حج

آغاز مذاکرات ایران و عربستان درباره فعالیت مراکز درمانی در حج

نمایندگان مرکزپزشکی حج وزیارت برای هماهنگی‌های مربوط به مراکز درمانی هلال احمر ایران در حج ۱۴۰۲ به عربستان سعودی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر شب گذشته برای مذاکرات درباره مسائل بهداشتی درمانی و اخذ مجوز مراکز درمانی هلال احمر در حج ۱۴۰۲ سه شنبه شب عازم عربستان سعودی شدند.

دو نفر از مدیران مرکز پزشکی حج و زیارت به منظور مذاکره با طرف سعودی برای انجام مسائل بهداشتی درمانی و دارویی و اخذ مجوزهای مربوط به مراکز درمانی هلال احمر در حج تمتع آینده، عازم عربستان شدند.

با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ و ضرورت برپایی مراکز درمانی در شهرهای مدینه منوره، مکه مکرمه، عرفات و منا مانند سال‌های گذشته جهت رسیدگی امور درمانی حجاج ایرانی و اخذ مجوز از وزارت بهداشت عربستان سعودی برای مراکز درمانی هلال احمر و آماده سازی ساختمان جدید بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مکه مکرمه نمایندگان اعزامی‌برای آخرین هماهنگی‌ها سه شنبه شب ۱۸ بهمن ماه عازم عربستان سعودی شدند.

کد خبر 5704168

پست بعدی

افزایش تعداد جانباختگان زمین لرزه در ترکیه و سوریه/ مرگ ۹ هزار و ۵۰۰ نفر تایید شد

چ فوریه 8 , 2023
یورو نیوز فارسی نوشت: با گذشت سه روز از زلزله ۷.۸ ریشتری که بخش‌های گسترده‌ای از ترکیه و سوریه را لرزاند، عملیات امداد رسانی برای نجات قربانیان همچنان ادامه دارد. مقامات تا کنون از کشته‌شدن دستکم. ۸ هزار و ۷۰۰ نفر خبر داده‌اند، این در شرایطی است که با توجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000