اقلام ضروری زلزله‌زدگان به شهرستان خوی رسید

اقلام ضروری زلزله‌زدگان به شهرستان خوی رسید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی تهران به‌همراه اقلام ضروری زلزله‌زدگان به شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی در خصوص کمک‌رسانی‌های آتش‌نشانی تهران در مناطق زلزله‌زده خوی گفت: تیم امداد و نجات آتش‌نشانی تهران در قالب چهار خودرو، دو خودروی سنگین و دو وانت باری در معیت ۹ نفر از پرسنل سازمان آتش‌نشانی تهران روز گذشته به‌منظور ارسال مقداری از اقلام ضروری و مایحتاج زلزله‌زدگان به شهرستان خوی اعزام شده بود، صبح امروز وارد شهرستان خوی شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: شهردار خوی و مسئولان شهری از کمک‌هایی که تاکنون دو مرحله از سوی شهرداری تهران ارسال شده، تشکر کردند.

وی اظهار کرد: نفراتی که همراه با اقلام اعزام شدند، کارشناس نیز هستند و می‌توانند ضمن توزیع اقلام، کار کارشناسی در کمپ‌ها را انجام دهند و انشالله هفته بعد در تدارک هستیم اکیپ دیگری از اقلام ضروری را تهیه و به شهرستان خوی اعزام کنیم.

کد خبر 5702002

پست بعدی

آخرین آمار تلفات زلزله در ترکیه/ بیش از ۶۳۰ کشته تا این لحظه...

د فوریه 6 , 2023
ایسنا نوشت: زلزله ۷.۸ ریشتری بامداد امروز در جنوب شرق ترکیه تا ظهر دوشنبه، (۱۷ بهمن ) بیش از ۶۳۰ کشته و هزاران زخمی داشته است. این زمین‌لرزه ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه بامداد در مرز ترکیه و سوریه رخ داده و کانون آن استان «قهرمان‌مرعش» در ترکیه بوده است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000