23 مصدوم در سانحه واژگونی اتوبوس در کامیاران

23 مصدوم در سانحه واژگونی اتوبوس در کامیاران کد خبر: 594845 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ۱۷:۴۱:۴۸ اعتمادآنلاین |

علی غلامی مسوول فوریتهای پزشکی ۱۱۵ کامیاران اظهار کرد: در پی حادثه واژگونی اتوبوسی در محور کامیاران- سنندج روبروی روستای توانکش، تکنسین‌های فوریتهای پزشکی کامیاران با حضور در محل حادثه به درمان اولیه مصدومان پرداختند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این حادثه بامداد امروز رخ داد و سه تیم فوریتهای پزشکی اقدامات تریاژ و امداد اولیه را انجام دادند.

مسوول فوریتهای پزشکی ۱۱۵ کامیاران اضافه کرد: از این تعداد مصدوم، هفت نفر مرد، ۱۳ نفر زن و سه نفر کودک بودند که با سه دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان سینای کامیاران منتقل شدند که چهار نفر آنها به دلیل احتیاج به درمان تخصصی‌تر به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شدند.

غلامی اضافه کرد: این زوار از تبریز به سمت کربلای معلی در حرکت بودند که دچار حادثه شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی مصدومان مساعد و رو به بهبود است.

کامیاران در ۶۵ کیلومتری سنندج، مرکز استان کردستان قرار دارد.

پست بعدی

بزرگداشت "ام کلثوم" ستاره‌ی جهان

چ فوریه 1 , 2023
بزرگداشت "ام کلثوم" ستاره‌ی جهان به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد درگذشت وی برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: خانه‌ی اپرای قاهره به یاد درگذشت "ام کلثوم" ستاره‌ی موسیقی مصر مراسمی را پنجشنبه برگزار می‌کند. در این بزرگداشت آثار برجسته‌ای از کواکب الشرق و هزار و یک شب این خواننده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000