افزایش مرگ‌ومیر ماهانه ناشی از کووید-۱۹ در ژاپن

افزایش مرگ‌ومیر ماهانه ناشی از کووید-۱۹ در ژاپن کد خبر: 594040 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۲۰:۴۴:۱۹ اعتمادآنلاین |

مرگ‌ومیر ناشی از کووید-۱۹ از ماه نوامبر و زمانی که شمار افراد مبتلا به این ویروس در ژاپن جهش پیدا کرد، افزایش فزاینده‌ای یافت.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری کیودو، در ماه دسامبر سال گذشته، ۷هزار و ۶۰۰ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ فوت شده بودند که این رقم تا آن زمان، بالاترین میانگین مرگ‌ومیر ماهانه بود.

براساس آمارهای منتشر شده از سوی دولت ژاپن، امروز ابتلای ۵۴ هزار و ۸۰۰ نفر از افراد به این ویروس تایید شد که به گفته وزارت بهداشت این کشور حال عمومی ۵۳۳ نفر از این افراد وخیم است. هرچند تعداد بیماران با حال وخیم، ۲۴ نفر از روز گذشته کمتر است.

از اواسط ماه گذشته میزان ابتلای افراد به کووید-۱۹ کاهش پیدا کرده است.

دولت ژاپن تصمیم گرفته تا محدودیت‌های قانونی مربوط به کرونا را از ماه مه (اردیبهشت‌ماه) کاهش دهد که این موضوع تغییری بزرگ برای عادی‌سازی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی در این کشور است.

پست بعدی

افزایش ۲۰ درصدی حقوق در صورتی که دولت تعهد دهد تورم بیش از ۴۰ درصد نخواهد شد قابل پذیرش است

ش ژانویه 28 , 2023
افکار نیوز نوشت: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۰ درصد افزایش حقوق در صورتی قابل پذیرش است که دولت تعهد دهد که تورم در سال آتی به بیش از ۴۰ درصد نرسد. ولی اسماعیلی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد در سال آینده بیان کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000