شرایط عرضه بلوک ۵۱ درصدی سهام «استقلال» اعلام شد

شرایط عرضه بلوک ۵۱ درصدی سهام «استقلال» اعلام شد کد خبر: 593994 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۱۶:۲۹:۰۶ اعتمادآنلاین |

این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد که در نظر دارد به‌استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، مصوبه هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، سهام شرکت فرهنگی- ورزشی استقلال را با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها»، از طریق فرابورس عرضه و واگذار کند.

به گزارش ایرنا، به نقل از سازمان خصوصی‌سازی، بنا بر اعلام سازمان خصوصی‌سازی، بلوک ۵۱ درصدی سهام باشگاه استقلال که پنج میلیارد و ۵۰۳ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۰۰ سهم این باشگاه را شامل می‌شود به ارزش کل پایه ۲۳ هزار و ۸۶۸ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۵۰۰ ریال، به صورت ۲۰ درصد نقد و بقیه اقساط، در مدت ۶ سال با فاصله هر قسط ۶ ماه و مدت تنفس یک‌ساله در فرابورس عرضه خواهد شد.

پست بعدی

ابطال بخشنامه تبعیض آمیز سازمان ملی زمین و مسکن

ش ژانویه 28 , 2023
باشگاه خبرنگاران نوشت:هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه تبعیض آمیز سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص واگذاری اراضی به کارکنان این سازمان را باطل کرد. سرپرست معاونت حقوقی، نظارت همگانی و امور مجلس سازمان بازرسی کل کشور درخواست ابطال بخشنامه شماره ۷۵۵۷؍۱۴۰۰؍۶۰۰ مورخ ۷؍۲؍۱۴۰۰ سازمان ملی زمین و مسکن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000