آسمان خوزستان همچنان مه‌آلود می‌ماند

آسمان خوزستان همچنان مه‌آلود می‌ماند

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده مه گرفتگی تا اواخر روز یکشنبه خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده همچنان به‌تناوب شاهد مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی خواهیم بود که سبب کاهش دید افقی در اکثر نقاط استان به‌ویژه در جاده‌های مواصلاتی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این ایام با عبور موج‌های ضعیفی از فراز خوزستان، بارش‌های پراکنده همراه رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به‌ویژه در مناطق شرق و شمال استان مورد انتظار است؛ همچنین بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: موج بارشی فراگیر از روز دوشنبه خوزستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۱۹.۶ و دهدز با ۱.۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۱۶.۹ و حداقل به ۷.۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5692865

پست بعدی

بانک صادرات هم به بانک‌های مبدا دیجی‌پی اضافه شد

پ ژانویه 26 , 2023
بانک صادرات ایران که تابه‌حال تنها روی یک اپلیکیشن، به‌عنوان مبدا کارت‌به‌کارت وجود داشته است، به بانک‌های مبدا در اپ دیجی‌پی هم اضافه شد. دیجی‌پی با پشتیبانی از ۲۶ کارت بانکی مبدا، یکی از کامل‌ترین خدمات کارت به کارت را در سوپراپلیکیشن خود به کاربران ارائه می‌کند. بنابر اعلام روابط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000