روزانه تا 100هزار کاربر جدید به پلتفرم‌های داخلی اضافه می‌شود

روزانه تا 100هزار کاربر جدید به پلتفرم‌های داخلی اضافه می‌شود کد خبر: 593439 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۲۰:۲۰:۳۲ اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری در گزارشی مدعی شده استفاده از پلتفرم‌های بومی افزایش داشته و بسیاری از کاربران ایرانی به این پلتفرم‌ها کوچ کرده‌اند. این روزنامه به نقل از وزیر ارتباطات نوشته است: بعضی از این پلتفرم‌ها روزانه حتی تا 100هزار کاربر جدید به آنها اضافه می‌شود.»

به گزارش همشهری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اگر چه آماری از مهاجرت کسب‌وکارها به پلتفرم‌های بومی ارائه نمی‌کند، اما رشد کاربران پیام‌رسان‌های بومی را تأیید می‌کند. عیسی زارع‌پور در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مهاجرت کسب‌وکارهای مجازی به پلتفرم‌های بومی چه میزان بوده است، می‌گوید: « به شکل خاص، آمار دقیق ندارم. درواقع بعضی از پلتفرم‌ها به تفکیک، آماری از کسب‌وکارها ندارند و البته برخی دیگر این آمار را احصا کرده‌اند.»

زارع‌پور با تأکید بر افزایش روزانه استفاده از پلتفرم‌های بومی ادامه می‌دهد: «بعضی از این پلتفرم‌ها روزانه حتی تا 100هزار کاربر جدید به آنها اضافه می‌شود.»

پست بعدی

قطار مسافربری تبریز- مشهد جان مرد عجب شیری را گرفت

چ ژانویه 25 , 2023
عجب شیر- قطار مسافربری تبریز به مشهد جان مرد عجب شیری را گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر برخورد قطار با یک مرد روستایی متأسفانه این مرد جان خود را از دست داد. این حادثه ساعت ۱۵:۳۰ در محله حصیر آباد عجب شیر رخ داد. در پی این حادثه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000