ترکیه از ائتلاف ناتو خارج می‌شود؟

ترکیه از ائتلاف ناتو خارج می‌شود؟ کد خبر: 593544 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۷:۵۸:۲۳ اعتمادآنلاین |

برخی منابع روز چهارشنبه از احتمال خروج ترکیه از ائتلاف ناتو خبر داده اند و عمال این مهم را حمایت های آمریکا و ناتو از یونان عنوان کرده اند.

به گزارش فارس، خبرگزاری «نیوز آرمنیا» به نقل از رسانه‌های ترکیه‌ای نوشت «اتهم سانجاک،» قائم مقام رئیس حزب «مادر وطن» ترکیه، طی چند روز اخیر از احتمال خروج این کشور در پنج تا شش ماه آینده از ناتو خبر داده است.

سانجاک گفت: «ناتو با تحریکات خود ما را مجبور به انجام این کار می‌کند. آنها سعی می‌کنند ما را مقابل همسایه ما یونان قرار دهند. ترکیه پنج تا شش ماه دیگر از ناتو خارج می‌شود. آنها سعی می‌کنند ما را به گرداب خاورمیانه بکشانند. در نهایت، شما اقدامات سوئد و هلند علیه قرآن را نیز شاهد هستید.»

وی در این باره ادامه داد: «نظرسنجی‌های اخیر نشان داده که دستکم ۸۰ درصد از جمعیت ترکیه معتقدند آمریکا سیاست خصمانه و مخربی در قبال ترکیه دارد.اخیرا نیز مردم ترکیه با روسیه و "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه همدل شده‌اند.»

پست بعدی

دلار با کارت ملی وارد فاز جدید شد/ سهمیه ۵ هزار یورویی برای چه کسانی است؟

چ ژانویه 25 , 2023
تابناک نوشت:بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000