سرعت اینترنت تلفن همراه و خانگی افزایش داشته است!

اعتمادآنلاین|

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت:زمانی که وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع پور در گفت و گویی در مورد سرعت اینترنت تلفن همراه و اینترنت خانگی اظهار داشت: مراجع جهانی و سایت های معتبری در مورد سرعت ارائه خدمات اینترنت قابل رجوع و استناد هستند و ما نیز آن را می پذیریم.

وزیر ارتباطات گفت: این مراجع ماهیانه،بر اساس نتایج سایت "Speed Test" کشورها را در اینترنت سیار و ثابت اندازه گیری می کنند و زمانی که وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

زارع پور تصریح کرد:البته این اعداد رضایت بخش نیست و ما در ارتباطات ثابت رتبه ۱۴۵ را در دنیا داریم و در شبکه سیار به میانگین جهانی نزدیک تر هستیم ولی این سرعت شایسته مردم ما نیست و به دلیل عقب ماندگی تاریخی این وضعیت ایجاد شده و حتماً باید سرعت و کیفیت افزایش پیدا کند و یکی از بال های شبکه ملی اطلاعات همین شبکه پر سرعت و با کیفیت در سراسر کشور است اما پس رفتی هم نداشته ایم.

پست بعدی

جراحی تیم اقتصادی «رئیسی» منجر به مرگ بیمار خواهد شد

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس درباره گرانی برخی از کالاها و کمبود آن‌ها در بازار و نگرانی مردم از این بابت و اتفاقات رخ داده گفت: به شخصه به چند فروشگاه بعد از اتفاقات مراجعه کردم و مرغ و روغن وجود نداشت، با این شرایط جراحی اقتصادی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000