استقبال مردم از خرید واحدهای بدون سند افزایش یافته است

استقبال مردم از خرید واحدهای بدون سند افزایش یافته است کد خبر: 592023 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۱۳:۰۶:۵۹ اعتمادآنلاین |

عبدالله اوتادی، عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران تاکید کرد: با کوچک‌ترین تکانی در بازار ارز فروشندگان معاملات را لغو می‌کنند و در همان روز قیمت‌ را افزایش می‌دهند به طوری که دلار بالای 40 هزار تومان در همین یک ماه گذشته قیمت مسکن در هر متر مربع در مناطق مختلف تهران را از 5 میلیون تا 20 میلیون تومان افزایش داد اما وقتی قیمت دلار عقب‌نشینی کرد قیمت‌ ملک پایین نیامد.

به گزارش ایلنا، اوتادی درباره مبنای افزایش قیمت سریع مسکن و اعلام مرکز آمار مبنی بر عبور قیمت متوسط مسکن از 50 میلیون تومان در هر متر مربع ادامه داد: همین موضوع بازار ارز در قیمت مسکن بسیار اثرگذار است اما باید توجه داشت که عمده املاک در تهران و در کشور متعلق به بانک‌ها و بخش‌های مختلف دولت است. وقتی بانک‌ها با بدهی قابل توجهی مواجه هستند و عمده دارایی آنها در بازار ملک انباشت شده؛ افزایش قیمت مسکن می‌تواند تراز بانک‌ها را بالا ببرد و جلوی ورشکستگی آنها را بگیرد از این رو بانک مرکزی به افزایش قیمت مسکن و ملک دامن می‌زند.

اوتادی از افزایش استقبال مردم از خرید واحدهای بدون سند خبر داد و گفت: در حال حاضر واحدهای بدون سند کمی ارزان‌تر هستند و مردم ریسک خرید واحدهای بدون سند را می‌پذیرند و استقبال ازخرید این واحدها افزایش یافته‌است. از سوی دیگر خریدار می‌تواند در این معاملات 10 الی 20 درصد هزینه خرید را بعد از تحویل سند بپردازد و این خود مزیتی برای خرید این واحدها محسوب می‌‌شود.

پست بعدی

بازیگر مشهور از خودروهای کلاسیکش مستند ساخت/ به احترام محیط زیست

س ژانویه 17 , 2023
مهر نوشت: مرد آهنی ایده سبز کردن خودروهای کلاسیکش را در یک مستند تصویر کرده است. رابرت داونی جونیور مجموعه مستند جدیدی با تمرکز بر اتومبیل‌های کلاسیک و آلودگی محیط زیست ساخته است. در این مجموعه مستند که با عنوان «اتومبیل‌های رویایی داونی» و با حضور این بازیگر مشهور ساخته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000