بیانیه مشترک حزب الله و جنبش أمل درباره دولت لبنان و مقابله با اسرائیل

اعتمادآنلاین|

رهبران حزب الله لبنان و جنبش أمل در بیانیه‌ای اعلام کردند: در سایه وخامت بحران‌ها همگان باید به مسئولیت‌های ملی، انسانی و اخلاقی خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دو طرف بر تسریع در تشکیل دولت تأکید و اعلام کردند: این مسئله پیامد مثبتی برای حل بحران دارد. ما به حمایت از مردم ادامه می‌دهیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کنیم.

دو طرف از دستگاه‌های امنیتی و قضایی لبنان خواستند به نقش خود و افزایش تلاش‌هایشان برای ممانعت از لطمه خوردن به امنیت و جان مردم عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: حل پرونده تعطیلی ادارات و مراکز دولتی و تأمین خواسته‌های کارکنان برای ادامه فعالیتشان ضروری است چراکه ادامه این مسئله فلج شدن کشور و تعطیلی زندگی مردم است.

در این بیانیه که به مناسبت سالروز تجاوز اسرائیل علیه لبنان در سال ۲۰۰۶ صادر شد، آمده است: ما مجددا بر هویت جنایتکارانه دشمن تأکید می‌کنیم که امام موسی صدر بر آن تأکید کرده و اسرائیل را شر مطلق و تعامل با آن را حرام دانسته بود. تلاش‌های خبیثانه برای بهبود وجهه دشمن و عادی سازی روابط با آن مشارکت در تجاوز علیه ما و کشورمان و تمام ملت‌های منطقه است. این دشمنی که روزانه به هدف قرار دادن کشور ما و تجاوز زمینی، هوایی و دریایی ادامه می‌دهد به ویژه هدف قرار دادن منابع نفتی ما باید با تمام ابزارهای ممکن و استفاده از تمام امکانات و در رأس آن مقاومت مقتدر با آن مقابله کرد.

در این بیانیه بر وحدت و ارتباط و هماهنگی دائم در تمام زمینه‌ها برای پیگیری تحولات مختلف تأکید شد.

پست بعدی

علی پاکدامن در یک قدمی کسب مدال قهرمانی جهان

د جولای 18 , 2022
اعتمادآنلاین| علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی ایران توانست با شکست حریفان خود راهی مرحله یک چهارمی نهایی شود و در فاصله یک قدمی کسب مدال قهرمانی جهان قرار بگیرد. به گزارش ایسنا، پاکدامن ابتدا نماینده اسپانیا را شکست داد. در یک شانزدهم نهایی آرتیم سرکیسیان از قزاقستان را با اختلاف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000