قتل با سلاح سرد در شبستر/ دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از قتل با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. سید لطیف حسینی دیشب اظهار داشت: در پی وقوع قتل مردی ۳۶ ساله به وسیله سلاح سرد در پارک جنگلی سریل روستای ایوند این شهرستان و متواری […]

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از قتل با سلاح سرد در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سید لطیف حسینی دیشب اظهار داشت: در پی وقوع قتل مردی ۳۶ ساله به وسیله سلاح سرد در پارک جنگلی سریل روستای ایوند این شهرستان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پس از پایش های اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه قاتل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: متهم در بازجویی ضمن اعتراف به قتل، انگیزه‌اش را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

شبستر یکی از شهرهای غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان شبستر است.

منبع: مهر

قتل
سلاح سرد
اختلاف شخصی
دستگیری
اعتراف
شبستر

پست بعدی

علت برچیده نشدن بزرگ‌ترین داروخانه غیر مجاز کشور

س آگوست 4 , 2020
خیابان ناصرخسرو در تهران، از قدیم‌الایام به پاتوق فروشندگان غیرقانونی دارو معروف شده است و به نظر می‌رسد قرار نیست بزرگ‌ترین داروخانه غیر قانونی کشور، برچیده شود. به گزارش خبرنگار مهر، با شیوع کرونا و ترس و وحشت مردم از این ویروس و تلفاتی که بر جا می‌گذارد، به یکباره بازار داروهای ضد کرونایی داغ شد. تا جایی که دوباره خیابان ناصرخسرو بر سر زبان‌ها افتاد. این در حالی است که هر وقت یک داروی مهم در کشور کمیاب می‌شود، همه نگاه‌ها به سمت و سوی ناصرخسرو دوخته می‌شود. گویی همگان انتظار داریم داروی مورد نیازمان را از همین خیابان تهیه کنیم. در این بین، آنچه می‌تواند جان و مال مصرف کنندگان داروهای ناصرخسرو را تهدید کند، تقلبی بودن اغلب این داروها است...

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000