دادگستری استان کردستان: پوریا جواهری «در آستانه اعدام» نیست / پرونده او ، هنوز به دادگاه ارسال نشده

 دادگستری استان کردستان: پوریا جواهری «در آستانه اعدام» نیست / پرونده او ، هنوز به دادگاه ارسال نشده

میزان نوشت : در روزهای اخیر رسانه‌های معاند ادعا کردند فردی به نام پوریا جواهری اهل کامیاران به اتهام قتل یکی از نیروهای سپاه پاسداران به اعدام محکوم شده است و در آستانه اجرای حکم قرار دارد این درحالیست که پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده است که حکمی صادر شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص «پوریا جواهری» اظهار کرد: این شخص در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرستان کامیاران با اسلحه ساچمه‌ای به سمت مامورین انتظامی، شلیک کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته توسط مراجع اطلاعاتی شهرستان کامیاران و با دستور قضایی، این شخص در مورخ ۸ آذرماه بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کرد: برای «پوریا جواهری» قرار بازداشت به اتهام محاربه صادر شده و پرونده این شخص در دادگستری شهرستان کامیاران در حال رسیدگی است و هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است.

شایان ذکر است که در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ شهرستان کامیاران، یک نفر از مامورین به شهادت رسیده و تعداد ۳۰ نفر از مامورین نظامی و انتظامی مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

حبس و شلاق، حکم تبعه بلژیکی متهم به «جاسوسی علیه ایران» و «همکاری با دولت متخاصم آمریکا»

س ژانویه 10 , 2023
میزان نوشت : بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران «الیویر وند کاستیل»، فرزند برنارد، متولد سال ۱۹۸۱ با ۴ عنوان اتهامی در دادگاه محاکمه شده است که در پایان دادگاه انقلاب اسلامی تهران در هر ۴ عنوان اتهامی وی را مستحق مجازات دانسته است. بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000