آغاز مرحله هشتم حمایت از بیماران نیازمند در هلال احمر

آغاز مرحله هشتم حمایت از بیماران نیازمند در هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان از واریز مبلغ ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب جمعیت هلال احمر استان‌ها در قالب مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی‌با بیان اینکه مرحله هشتم خدمات حمایتی- درمانی برای کمک نقدی بلاعوض به بیماران نیازمند و مددجویان این جمعیت طی دو روز کاری آینده به حساب استان‌ها واریز می‌شود، مبلغ دقیق مرحله اخیر خدمات یاد شده را ۲۲۸ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی اظهار کرد: از مجموع اعتبار مصوب سازمان داوطلبان برای ارائه خدمات حمایتی-درمانی به بیماران نیازمند و مددجویان جمعیت هلال احمر در سال جاری، تا کنون ۱۹۸ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان محقق شده و به ستاد، استان‌ها و شعب شهرستانی تخصیص یافته است و شاهد رشد قابل توجه آمار عملکرد در این زمینه در مقایسه با سال گذشته بوده ایم.

کد خبر 5677364

پست بعدی

حمله جلیلی به منادیان شعار «زن، زندگی و آزادی» در «سینما فلسطین»

د ژانویه 9 , 2023
مشرق نوشت : نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به کنوانسیون حقوق زنان اشاره کرد و افزود: کنوانسیون حقوق زن مبتنی بر واقعیت باید به تصویر کشیده شود و عاقلانه و عالمانه و با دیدی باز و متفکرانه بیان شده و مورد توجه قرار گیرد. سعید جلیلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000