روزنامه «کیهان»: منظور از «انتقام سخت» صدور انقلاب اسلامی است

روزنامه «کیهان»: منظور از «انتقام سخت» صدور انقلاب اسلامی است

کیهان نوشت: نچه که جمهوری اسلامی در پی آن است، «ماهوی و پایدار» است. در حقیقت جنس انتقام سخت، از جنس صدور انقلاب اسلامی می‌باشد

  • باید گفت انتقام سخت در حال محقق شدن است، ولی همراه با «هزینه سنگین» مطرح شده که باید بپردازند. زمانی که از انتقام سخت سخن گفته شد، همه تحلیلگران سیاسی و امنیتی و نظامی و رسانه‌ای جهان در پی این بودند که دریابند چه کسی قربانی آن خواهد بود و خاطره زندگی و سرنوشت سلمان رشدی مرتد را در اذهان زنده کرد.
  • اما آنچه که تحلیلگران نظامی و سیاسی و… انتظارش را می‌کشند «مصداقی و گذرا» است درحالی که آنچه که جمهوری اسلامی در پی آن است، «ماهوی و پایدار» است. در حقیقت جنس انتقام سخت، از جنس صدور انقلاب اسلامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

پست بعدی

نه سقوط، نه لباس شخصی و نه قطعی اینترنت؟

ی ژانویه 8 , 2023
کد خبر: 590700 | ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ۲۳:۲۸:۰۵ اعتمادآنلاین | همزمان با سومین سال‌گرد ساقط‌شدن هواپیمای مسافری اوکراینی و جان‌باختن ده‌ها ایرانی و شهروندانی از ملل دیگر، مهم‌ترین خبرهای روز هجدهم دی ۱۴۰۱ را باهم مرور می‌کنیم؛ به این خبرها می‌توان اعتماد کرد. در تهران و چندین شهر جهان، مردم و خانواده‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000